Menu

Tarptautinių tyrimų duomenys rodo, kad žmogus per diena praleidžia nuo 7 iki 15 valandų sėdėdamas, o tai daro itin neigiamą įtaką mūsų sveikatai, savijautai, nuotaikai ir darbingumui.

Ilgalaikio sėdimo darbo pasekmės:
Nugaros skausmas
Pečių skausmas
Galvos skausmas
Nugaros skausmas
Pečių skausmas
Galvos skausmas
Nugaros skausmas
Pečių skausmas
Galvos skausmas
DIDŽIAUSIA GRĖSMĖ JŪSŲ SVEIKATAI NETAISIKLINGOS SĖDĖSENOS ĮPROČIAI IR NETINKAMI DARBO APLINKOS BALDAI

Kiekvienas iš mūsų neišvengiamai susiduriame su statiniu sėdėjimu. Sėdime namuose, darbe, keliaudami automobiliu, leisdami laiką kavinėse ir restoranuose bei įvairių renginių metu, todėl natūralu, kad šių laikų visuomenė sėdi gerokai ilgiau nei miega. Dirbant sėdimą darbą statinė įtampa bei rutininiai judesiai sukelia daugiau nei 50 proc. visų profesinių ligų. Dėl tinkamai nepritaikytų darbo vietų formuojasi netinkama laikysena, gali atsirasti riešų, kaklo, pečių ar nugaros fiziologinė įtampa, kuri ilgainiui sukelia įvairaus pobūdžio skausmus ir sveikatos sutrikimus.

Nugaros skausmas ir sėdėsenos įpročiai yra tiesiogiai susiję, todėl labai svarbu sėdint nesusmukti kėdėje, bet išlaikyti natūralų „S" formos nugaros išlinkimą. Didelė grėsmė mūsų sveikatai kyla tada, kai ilgalaikio statinio sėdėjimo metu mūsų stuburas būna netaisyklingoje padėtyje, o būtent tai ir sukelia įvairias stuburo ligas, gali atsirasti net disko išvarža ar stuburo iškrypimas.

Ilgas valandas sėdint statiškoje padėtyje, mūsų kūno raumenys įsitempia, nedarant reikiamų pertraukų įtempti kūno raumenys neatsipalaiduoja ir galiausiai atsiranda rizika įvairiems raumenų sistemos uždegimams. Dėl sėdimoje padėtyje nevienodu pajėgumu dirbančių raumenų gali išsivystyti raumenų asimetrija bei disbalansas.

Dirbdami statinėje sėdimoje padėtyje, ilgainiui įvairaus lygio skausmus pradedame jausti atskiruose kūno segmentuose: nugaroje, kelių sąnariuose, dažnai skauda galvą, krenta darbingumas ir net atsiranda kitų nemalonių fizinių pojūčių.

Sėdimas darbas prie kompiuterio, dėl elektromagnetinių bangų poveikio, dažnai sukelia galvos skausmą, mieguistumą, blogą nuotaiką. Jautriausiai į darbą kompiuteriu reaguoja mūsų regėjimo sistema, todėl ilgainiui galime jausti akių perštėjimą ir nuovargį, galime jausti, tarsi kažkas būtų į jas pripylęs smėlio, jos išsausėja ir pradeda ašaroti.

Įsirengiant darbo erdvę norime, kad ji būtų kuo gražesnė, patogesnė, kad puikiai derėtų prie interjero, o apie sveikos laikysenos ir sėdėsenos principus pamirštame, todėl dauguma biuro baldų neatitinka dirbančiojo asmens fiziologinių ir anatominių ypatumų, todėl ir kenčia mūsų sveikata ir laikysena.

KLIENTŲ ATSILIEPIMAI APIE MŪSŲ ĮRENGTAS SVEIKAS IR AKTYVIAS DARBO ERDVES

Nuo 2012 m. moderniai biurų ir namų aplinkai, įrengiame darbo ir poilsio erdves, kurios statinę darbo vietą paverčia aktyvia, suteikia galimybę kuo dažniau ir paprasčiau, nieko nereguliuojant keisti sėdėjimo padėtį ir, svarbiausia, tausoja sveikatą. Įrengiant darbo erdves, parenkame tokius baldus, kurie individualiai prisitaiko prie Jūsų kūno, tinkamai paskirsto svorį ir suteikia tinkamą atramą nugarai bei kitoms kūno dalims. Džiugu, kad įrengiant laiko patikrintas bei aktyvias darbo erdves, kurios įgalina patogiai dirbti ir ilsėtis, iš klientų gauname itin teigiamus atsiliepimus ir vertinimus.

JEVGENIJ SEMAKA

Iki šiol džiaugiuosi įsigijęs „Back App" kėdę ir reguliuojamo aukščio stalą, kas vienareikšmiškai yra viena geriausių investicijų į mano sveikatą ir patogų darbą. Su šiais baldais mano darbas tapo kur kas produktyvesnis, įdomesnis bei aktyvesnis. Nuoširdžiai dėkoju aktyvussedejimas.lt komandai už itin malonų aptarnavimą, svarius patarimus renkantis baldus ir aiškią informaciją, kokia yra ir kokia turėtų būti sveika darbo erdvė.

> Plačiau
1 / 1
1 / 1